-
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Αγοράζοντας από το e-lenovo.gr, έχετε την ασφάλεια της τεχνικής υποστήριξης και εγγύησης από τη Lenovo! Το προϊόν που αγοράσατε είναι βέβαιο ότι προέρχεται από επίσημη Ελληνική εισαγωγή και καλύπτεται από την εγγύηση Lenovo που υπερκαλύπτει τις υποχρεώσεις εγγύησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σε κάθε σελίδα προϊόντος στο κατάστημά μας αναφέρεται η εγγύηση που καλύπτει το προϊόν. Ενδεικτικά, τα περισσότερα καταναλωτικά προϊόντα Lenovo καλύπτονται από 2 έτη εγγύηση pick up & return, δηλαδή με δωρεάν παραλαβή από το χώρο σας και επιστροφή επίσης στο χώρο σας. Επαγγελματικοί υπολογιστές σειράς Think καλύπτονται από εγγύηση από 1 ως και 5 έτη onsite, στο χώρο σας.
Η εγγύηση ξεκινά από την ημέρα αγοράς του Lenovo προϊόντος σας και αυτό αποδεικνύεται από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο. Κρατήστε το στο αρχείο σας. Αν πάλι όμως το χάσατε, είστε ασφαλείς μαζί μας! Στείλτε ένα email στο info@lenovoexclusive.gr υπόψη Λογιστηρίου και ζητήστε να σας στείλουμε αντίγραφο απόδειξης/τιμολογίου αγοράς, δίνοντας μας όσες περισσότερες πληφορορίες μπορείτε ώστε να βρούμε την αγορά σας πχ. Ημερομηνία, Κινητό Τηλέφωνο, Επωνυμία στην απόδειξη, ΑΦΜ για εταιρείες/τιμολόγιο κοκ.
Η Lenovo διατηρεί οργανωμένο κέντρο τεχνικής υποστήριξης στο διαδίκτυο. Ξεκινήστε εδώ, επιλέξτε το προιόν σας από κατάλογο, ή χρησιμοποιήστε το εργαλείο για αυτόματη ανίχνευση.
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΕΔΩ > https://pcsupport.lenovo.com/gr/el/ η μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο 2111 984 507 Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00-17:00.
Τα προϊόντα που υποστηρίζονται από την υπηρεσία Premium Care αφορούν τα μοντέλα Yoga, Legion και LOQ 8ης γενιά και μεταγενέστερα που βρίσκονται εντός Ελληνικής επικράτειας. Η εγγύηση 3 χρόνια Premium Care αποτελεί μια ολοκληρωμένη υπηρεσία που βοηθά στην εξυπηρέτηση πολλών αναγκών που αφορούν τον υπολογιστή σας: επιτόπιες επισκευές και πρόσβαση σε εξαρτήματα κατά προτεραιότητα, πολλαπλούς τρόπους πρόσβασης σε εξειδικευμένους τεχνικούς μέσω συνομιλίας, email και τηλεφωνικής υποστήριξης, καθώς και ετήσιο έλεγχο της εύρυθμης λειτουργίας του υπολογιστή, «Έναρξη και οδηγίες» και υποστήριξη για το υλικό και το λογισμικό.
Επίλυση μέσω τηλεφώνου
Το τηλεφωνικό κέντρο (Premium Care 210 3006962) είναι διαθέσιμο καθημερινές μεταξύ 9:00 π.μ. και 5:00 μ.μ. εκτός τις αργίες και εθνικές εορτές και περιλαμβάνει υποστήριξη διαγνωστικών ελέγχων και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, εξ’ αποστάσεως.
Δωρεάν ετήσιος έλεγχος
Κατόπιν αιτήματός σας, ένας εκπρόσωπος θα σας εξυπηρετήσει τηλεφωνικά. Αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μία φορά το χρόνο και περιλαμβάνει βελτιστοποίηση ρυθμίσεων και περιήγησης internet, έλεγχο ρυθμίσεων και χαρακτηριστικών λειτουργικού συστήματος σύμφωνα με τα βιομηχανικά πρότυπα, βαθμονόμηση μνήμης RAM και έλεγχο της μονάδας αποθήκευσης.
Για αναλυτικές πληροφορίες επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο https://www.lenovo.com/gr/el/premiumcare
OnSite Support για προϊόντα με την επωνυμία THINK
Η επίσημη εγγύηση Onsite Support είναι μια προσιτή λύση που μεγιστοποιεί το χρόνο λειτουργίας και την παραγωγικότητα του υπολογιστή παρέχοντας άνετη, γρήγορη υπηρεσία επισκευής στο χώρο σας.
Οι Υπηρεσίες Εγγύησης της Lenovo παρέχονται από εκπαιδευμένους τεχνικούς της Lenovo, χρησιμοποιώντας ανταλλακτικά Lenovo Qualified, παρέχοντάς σας τα υψηλά πρότυπα ποιότητας και εξυπηρέτησης πελατών όπως αναμένεται από τη Lenovo.
Η υπηρεσία επισκευής προϊόντων με την επωνυμία Think στις εγκαταστάσεις της Lenovo ή επιτόπου που βρίσκονται εντός εγγύησης, παρέχεται μέσω δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργατών επισκευής, στο οποίο μπορείτε να παραδώσετε τη συσκευή σας για επιδιόρθωση.
Ειδικά για προιόντα σειράς Think : ThinkPad (E, L, T, X, P), ThinkCentre, ThinkStation, ThinkVision, V Series (AIO & Desktops), ThinkPad Tablets μπορείτε να απευθυνθείτε και στο επίσημο επισκευαστικό κέντρο LenovoThinkSupport@CPI.gr τηλέφωνο 210.4800499.
Η υπηρεσία Lenovo Premier Support προσφέρει προηγμένη τεχνική υποστήριξη για επιχειρήσεις, παρέχοντας άμεση πρόσβαση σε εξειδικευμένους τεχνικούς και γρήγορη επίλυση προβλημάτων. Η υπηρεσία αυτή συνδυάζει τεχνητή νοημοσύνη με ανθρώπινη αλληλεπίδραση για βέλτιστη υποστήριξη IT. Η Lenovo Premier Support σας προσφέρει άμεση επικοινωνία με εξειδικευμένους τεχνικούς χωρίς να χάνετε χρόνο σε μενού επιλογών, εξασφαλίζοντας γρήγορη και ακριβή επίλυση προβλημάτων. Η υποστήριξη είναι διαθέσιμη 24/7/365 σε περισσότερες από 100 χώρες, παρέχοντας συνεχή κάλυψη όπου κι αν βρίσκεστε. Με ένα σημείο επικοινωνίας για τη διαχείριση περιστατικών και υποστήριξη για όλο τον εξοπλισμό και λογισμικό OEM, έχετε τη σιγουριά ότι κάθε ζήτημα θα αντιμετωπιστεί με επαγγελματισμό και αποτελεσματικότητα.
Για αναλυτικές πληροφορίες επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο https://pcsupport.lenovo.com/gr/el/premiersupport
Τηλεφωνική υποστήριξη Premier Support 210 3007589
Για τεχνική υποστήριξη συσκευών Motorola Smartphones, ακολουθείστε τον σύνδεσμο > motorola-global-en-roe.custhelp.com/app/mcp/contactus και επιλέξτε Ελλάδα (Greece).
Σε περίπτωση που διαγνώσετε βλάβη σε προϊόν της παραγγελίας σας, εντός 14 ημερων από την απόδειξη/τιμολόγηση της αγοράς, η Lenovo διαθέτει πολιτική Dead-On-Arrival (DOA) που σας εξασφαλίζει αντικατάσταση του παρόντος με καινούργιο προϊόν. Η δυνατότητα αντικατάστασης, αντί επισκευής, προσφέρεται για τις πρώτες 14 ημέρες απόκτησης του νέου σας Lenovo και σας εξασφαλίζει την πλήρη ικανοποίηση ενός καινούργιου προϊόντος, στις ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες το προϊόν δεν λειτουργεί εντός 14 ημερών. Η Lenovo με αυτή την πολιτική δεν επιθυμεί να οδηγήσει σε επιστροφή χρημάτων για ένα καινούργιο προϊόν λόγω της αστοχίας, αλλά να εξασφαλίσει την πλήρη εμπειρία καινούργιου προιόντος, ώστε ο πελάτης να είναι ευχαριστημένος και ικανοποιημένος με την αγορά του.
Η εταιρεία μας Lenovo Exclusive Informatics είναι αρμόδια για την έγκριση και εκτέλεση της πολιτικής DOA 14 ημερών και καλύπτει μόνο τις αγορές από το κατάστημά μας www.e-lenovo.gr, κατόπιν ελέγχου. Το Service Lenovo δεν είναι αρμόδιο για έγκριση DOA μετά από τηλεφωνική υποστήριξη. Σε κάθε περίπτωση, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε επισκευή με την εγγύηση που καλύπτει το προϊόν.
Για να ενεργοποιήσετε την πολιτική Dead-On-Arrival :
Λοιπές Πληροφορίες Εγγύησης
Κάθε προϊόν συνοδεύεται από Εμπορική Εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν Κέντρα Επισκευής (service centers) και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νόμιμων δικαιωμάτων σας. Η περίοδος εγγύησης για όλες τις μπαταρίες, τις ψηφιακές γραφίδες περιορίζεται στους 12 μήνες, εκτός αν αναφέρεται το αντίθετο. Αυτό σημαίνει ότι η Lenovo θα παρέχει υπηρεσίες εγγύησης χωρίς χρέωση για τις μπαταρίες, τις γραφίδες και τα ψηφιακά στυλό κατά τη διάρκεια των 12 μηνών της περιόδου της εγγύησης. Η εγγύηση δεν ισχύει για μείωση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας, παρά μόνο για ελαττώματα υλικού. Αν η συσκευή έχει αγοραστεί από νομικό πρόσωπο, η εγγύηση δεν ορίζεται από το νόμο και η περίοδος εγγύησης εξαρτάται από την υπογεγραμμένη σύμβαση του επιπέδου των υπηρεσιών. Το νόμιμο μέγιστο χρονικό διάστημα για επισκευή εντός εγγύησης είναι 30 ημέρες. Ωστόσο, το μέσο χρονικό διάστημα των υπηρεσιών της Lenovo είναι σημαντικά μικρότερο. Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί να κρατήσετε το αποδεικτικό αγοράς (απόδειξη/τιμολόγιο) προς επίδειξη για να συνεχιστεί η εκάστοτε διαδικασία.
Αντικατάσταση οθόνης (LCD) λόγω ελαττωματικών pixel: Φορητοί υπολογιστές IdeaPad | ThinkPad | All-In-One και οθόνες | Tablet
Ενημερωθείτε αναφορικά με τις Υπηρεσίες Εγγύησης και Επιστροφών της Lenovo
Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε περιεχόμενο και διαφημίσεις, να παρέχουμε λειτουργίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα μας. Μοιραζόμαστε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστοτόπου μας με συνεργάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφήμισης και ανάλυσης. Συμφωνείτε με την πολιτική των cookies μας εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο μας.