facebook-hidden-img

Πολιτική Επιστροφών

Θέλουμε να έχετε ελευθερία κινήσεων και δύναμη!

 

H Lenovo Exclusive είναι το κορυφαίο online σημείο, για απευθείας αγορά προϊόντων τεχνολογίας Lenovo, με δέσμευση για υπηρεσίες ποιότητας και συνδιαλλαγές βασισμένες στο αίσθημα της εμπιστοσύνης. Ακούραστα επιδιώκουμε να προσφέρουμε μια ποιοτικά ανώτερη εμπειρία αγορών, γρήγορη παράδοση και εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το e-shop Lenovo Exclusive διαθέτει τεράστια γκάμα ειδών Lenovo -υψηλής ποιότητας με αποδεδειγμένη προέλευση- σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές και εξαιρετική τεχνογνωσία στα είδη.

 

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή) που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προς την Εταιρεία (info@lenovoexclusive.gr). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που θα βρείτε εδώ χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό. Εάν χρησιμοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα, θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησης σας.

 

H Lenovo Exclusive διαθέτει Πολιτική Επιστροφών, αν είστε δυσαρεστημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε:

 

  1. Πολιτική Dead On Arrival

Σε περίπτωση που διαγνώσετε βλάβη σε προϊόν της παραγγελίας σας, εντός 14 ημερών από την πραγματοποίηση της παραγγελίας, η Lenovo διαθέτει πολιτική Dead-On-Arrival (DOA) που σας εξασφαλίζει αντικατάσταση του παρόντος με καινούργιο προϊόν. Η δυνατότητα αντικατάστασης αντί επισκευής, προσφέρεται για τις πρώτες 14 ημέρες απόκτησης του νέου σας Lenovo και σας εξασφαλίζει την πλήρη ικανοποίηση ενός καινούργιου προϊόντος. στις ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες το προϊόν δεν λειτουργεί με την άφιξή του, είναι δηλαδή Dead-On-Arrival. Απαραίτητη προϋπόθεση φυσικά είναι να υπάρχει πλήρης η αρχική συσκευασία και όλα τα συνοδευτικά (τροφοδοτικό, καλώδια, θήκες κοκ).

Για να ενεργοποιήσετε την πολιτική DOA, καλέστε άμεσα στο SERVICE ώστε να γίνει παραλαβή του προϊόντος και διάγνωση. Μετά τη διάγνωση, λαμβάνετε εγκριτικό σημείωμα με το οποίο σας αντικαθιστούμε το προϊόν με καινούργιο. Η Lenovo με αυτή την πολιτική δεν επιθυμεί να οδηγήσει σε επιστροφή χρημάτων για ένα καινούργιο προϊόν λόγω της αστοχίας, αλλά να εξασφαλίσει την πλήρη ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ώστε ο πελάτης να είναι ευχαριστημένος και ικανοποιημένος με την αγορά του.

 

  1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή ολοκληρωθεί με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Η ομάδα της Lenovo Exclusive θα είναι στη διάθεσή σας για να εξετάσει άμεσα το αίτημά σας και εάν αυτό εγκριθεί, θα σας επιστρέψουμε το πλήρες τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει. Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα αίτησης υπαναχώρησης κάνοντας κλικ εδώ

 

 

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά. Η εξέταση ενός φορητού ή σταθερού υπολογιστή, ενός tablet ή ενός κινητού, δεν περιλαμβάνει την εξέταση του τρόπου λειτουργίας του λειτουργικού συστήματος (Windows, Android) και κατά συνέπεια μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς τη χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.

 

 

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί (παραγγελθεί) για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, προϊόντα τα οποία παρουσίασαν βλάβη (αυτά καλύπτονται από πλήρη αντικατάσταση μέσω της πολιτικής DOA) ή προιόντα που επέστρεψαν από service, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κοκ

 

 

Λόγω των συνήθων μεταβολών στην αγορά τεχνολογίας, δεν είναι δυνατή η χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης για να επωφεληθείτε κάποιας προσφοράς στο ίδιο είδος από το κατάστημά μας ή από άλλο κατάστημα. Η εταιρεία θα αρνηθεί κάθε κακόβουλη και δυσανάλογη χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος.

 

Στις παραπάνω περιπτώσεις, η αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.

 

 

  1. Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος: Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

 

 

Για τις λοιπές περιπτώσεις Επιστροφής Προιόντος (Dead on Arrival ή Υπαναχώρηση): Η Lenovo Exclusive διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος, καθώς και τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη.

 

 

Επιστρέψτε στους Τρόπους Πληρωμής>>