facebook-hidden-img

FAQ - Συχνές Ερωτήσεις

Θα λύσουμε όλες τις απορίες σας!

 

 

Εσείς ρωτάτε, εμείς απαντάμε!

 

Είναι ασφαλές να συμπληρώσω τα προσωπικά μου στοιχεία στο e-shop σας;

Η Lenovo Exclusive σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών και συνεργατών της και αναγνωρίζει την ανάγκη σας για ασφάλεια και ορθή διαχείριση των προσωπικών σας πληροφοριών. Τα στοιχεία που σας ζητάμε, είναι βασικές πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να αναγνωρίσουμε ένα συγκεκριμένο άτομο ή να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί του, όπως  όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο ή e-mail και τίποτα παραπάνω. Φυσικά, τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αυστηρά για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας και για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας από εμάς.

Πως θα βρω ένα προϊόν;

Μπορείτε να εξερευνήσετε τόσο το μενού με τα μεγάλα εικονίδια στο άνω μέρος του e-shop, όσο και τις μεμονωμένες κατηγορίες στην αριστερή πλευρά του.
Επιπρόσθετα, για μια πιο στοχευμένη εύρεση προϊόντος μπορείτε να κατευθυνθείτε στην επιλογή «Αναζήτηση» στο άνω κεντρικό μέρος του e-shop. Ψάξτε σε όλο το κατάστημα μας απλά γράφοντας το προϊόν που αναζητάτε! Εύκολα και γρήγορα!

Τι είναι το καλάθι και πως μπορώ να παραγγείλω;

Στο καλάθι θα βρείτε όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει! Από εκεί μπορείτε να σβήσετε όποια δε θέλετε πατώντας το κουμπί Διαγραφή! Στη συνέχεια, έχοντας αποφασίσει για την τελική σας επιλογή προχωράτε στην παραγγελία πατώντας το κουμπί Αγορά, συμπληρώνοντας τη φόρμα παραγγελίας και, τέλος, πατώντας Επιβεβαίωση Αγοράς για να στείλετε σε εμάς την παραγγελία σας. Θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε, από εμάς.

Πώς αποστέλλεται η παραγγελία μου;

H Lenovo Exclusive εξυπηρετεί προς το παρόν μόνο πελάτες εντός Ελλάδας. Τα προϊόντα μας θα αποσταλούν στη διεύθυνση που δηλώσατε με courier.

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Είμαστε περήφανοι για αυτό! Η Lenovo Exclusive διαθέτει την πιο ανταγωνιστική Πολιτική Παράδοσης προϊόντων, με Αποστολή και Παραλαβή της παραγγελίας σας  1-3 ημέρες (2-5 ημέρες σε περίοδο lockdown). Επίσης, μπορείτε πάντα να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Track your Order, για να δείτε ακριβώς που βρίσκεται η παραγγελία σας!

Αποστολή και Παραλαβή μέσα σε 1-3 ημέρες;

Σας προκαλούμε να μας συγκρίνετε με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα! Τοποθετήστε την παραγγελία σας οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, και εμείς θα προσπαθήσουμε να αποσταλεί την ίδια ημέρα της παραγγελίας! Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, αυτό δεν συμβαίνει συχνά, αφού συνήθως οι μεταμεσημβρινές παραγγελίες αντιμετωπίζονται σαν… αυριανές! Με αποτέλεσμα, η παραγγελία να καθυστερεί μια επιπλέον ημέρα. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε εξασφαλίσει για εσάς ειδικές συμφωνίες με 2 από τις μεγαλύτερες εταιρείες courier, που μας επιτρέπουν να δούμε την παραγγελία σας, να πακετάρουμε το προϊόν σας στην αποθήκη και να το αποστείλουμε, ακόμα και αν παραγγείλετε αργά… ως και τις 18.00!
Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να παραλάβετε την επόμενη ημέρα το πρωί, στο χώρο σας! Τόσο απλά και γρήγορα
(Σε περίοδο lockdown, ο χρόνος παραλαβής ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος)

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων που αναφέρονται ως «Άμεσα Διαθέσιμα» κυμαίνεται μεταξύ μίας και τριών εργάσιμων ημερών, από την οριστική παραγγελία σας και εκκαθάριση της πληρωμής. Η εκκαθάριση πληρωμής γίνεται αυτόματα για αντικαταβολές, καθώς και για πληρωμή με πιστωτική κάρτα, κατά την οποία τηρήθηκε η διαδικασία ασφαλείας 3D Secure (Verified by Visa ή MasterCard SecureCode). Χρέωση κάρτας κατά την οποία δεν τηρείται η διαδικασία ασφαλείας, οδηγεί σε επιπλέον στάδια επιβεβαίωσης με περισσότερα δεδομένα και επιβεβαίωση από τον καρτούχο. Οι τραπεζικές καταθέσεις επιβεβαιώνονται με την αποστολή του καταθετηρίου από τον πελάτη του και τον απαιτούμενο έλεγχο από το λογιστήριο της εταιρείας. Oι πολιτικές μας, μπορούν να αλλάξουν σε περίπτωση που εμείς κρίνουμε ότι εξυπηρετούν τα συμφέροντα σας καλύτερα!

Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω;

  • Με αντικαταβολή.
  • Με χρέωση πιστωτικής κάρτας στην ασφαλή ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών της EUROBANK.
  • Με άμεση κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Διαβάστε περισσότερα στους Τρόπους Πληρωμής.

Γιατί πρέπει να δώσω email και κωδικό κατά τη χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;

Για τη δική σας ασφάλεια! Σχεδιασμένες με βάση το πρωτόκολλο 3D-Secure, οι υπηρεσίες 3D-Secure Verified-by-Visa και MasterCard SecureCode πιστοποιούν τους κατόχους καρτών πληρωμής (πιστωτικών, χρεωστικών ή επώνυμων προπληρωμένων καρτών), όταν εκτελούν συναλλαγές στο e-shop μας. Με αυτό το πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας, οι υπηρεσίες 3D-Secure καθιστούν βέβαιη την ασφάλεια των συναλλαγών σας και μηδενίζουν όποιο ρίσκο. Η πιστοποίηση της πληρωμής κάνει τις διαδικτυακές συναλλαγές περισσότερο ασφαλείς, δημιουργώντας ένα ασφαλές κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο για εσάς όσο και για εμάς.

Η πιστοποίηση του πληρωτή αποτελεί ένα μέρος της συνήθους διαδικασίας της online πληρωμής και προηγείται της αίτησης για έγκριση (το γνωστό authorization request) από την αποδέκτρια (Acquiring) τράπεζα. Με πρωτοβουλία των τραπεζών που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο 3D-Secure οι καταναλωτές – καρτούχοι τους καλούνται να εντάξουν τις Visa ή MasterCard πιστωτικές και χρεωστικές τους κάρτες στα προγράμματα Verified by Visa ή SecureCode. Δηλαδή να επιλέξουν έναν κωδικό για κάθε κάρτα τους που μόνο αυτοί θα γνωρίζουν, όπως ο κωδικός που χρησιμοποιούν στα ΑΤΜ για ανάληψη χρημάτων. Συνεπώς, όταν κάποιος χρησιμοποιεί αυτήν την κάρτα σε ένα e-shop που υποστηρίζει τις υπηρεσίες Verified by Visa και SecureCode, όπως το Lenovo Exclusive, του ζητείται από την εκδότρια (Issuing) τράπεζα της κάρτας να «υπογράψει την νόμιμη κατοχή της κάρτας» για την αγορά, πληκτρολογώντας τον κρυφό κωδικό που μόνο αυτός – δηλ. ο νόμιμος κάτοχος της κάρτας – ξέρει. Ουσιαστικά, πιστοποίηση πληρωτή (payer authentication) σημαίνει να μπορεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να εξακριβώνει την νόμιμη κατοχή της κάρτας από τον πληρωτή, την στιγμή που αυτός εκτελεί μια πληρωμή με κάρτα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στην περίπτωση που δεν αποδεχτήκατε ή δε μπορέσατε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία 3D Secure, η παραγγελία σας μεταφέρεται αυτόματα σε κατάσταση αναμονής για ΈΛΕΓΧΟ της χρέωσης. Η διαδικασία ελέγχου ξεκινά με πιστοποίηση των στοιχείων που δώσατε με την εκδότρια τράπεζα της κάρτας σας και μπορεί να απαιτήσει συμπληρωματικά στοιχεία ταυτοποίησης από εσάς. Εάν σε οποιαδήποτε στιγμή της διαδικασίας ελέγχου αποφασίσετε ότι δεν επιθυμείτε να καθυστερήσει η αποστολή για τον έλεγχο ή ότι δεν θέλετε να δώσετε τα συμπληρωματικά στοιχεία που πιθανόν να σας ζητηθούν, σας προσφέρουμε την επιλογή να αλλάξετε τον τρόπο πληρωμής σε αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση!

Μπορώ να παρακολουθώ  σε τι στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Οι εγγεγραμμένοι πελάτες μπορούν ανά πάσα στιγμή να επιλέξουν το «Λογαριασμό μου» και να μπουν στο προσωπικό λογαριασμό που έχουν δημιουργήσει στο κατάστημα μας. Αμέσως θα τους εμφανιστεί η επιλογή της παρακολούθησης, εφόσον φυσικά έχουν πραγματοποιήσει μια παραγγελία και μένει μόνο να πατήσουν πάνω στο σχετικό link.

Οι πελάτες που δεν έχουν δημιουργήσει λογαριασμό, αλλιώς οι επισκέπτες, μπορούν να παρακολουθήσουν την παραγγελία τους, από το link το οποίο εμπεριέχεται στο email που εστάλη από τη Lenovo Exclusive για την επιβεβαίωση της παραγγελίας τους.

Μπορώ να δώσω ειδικές οδηγίες στη μεταφορική εταιρία;

Μετά την επιλογή των -προς αγορά- προϊόντων μπορείτε να καταγράψετε, ό,τι θέλετε να μεταφερθεί στη μεταφορική εταιρία στον κενό χώρο της ενότητας «Σημειώσεις για την παράδοση/Παρατηρήσεις» μέσα στην παραγγελία σας.

Πρέπει να παραλάβω το πακέτο μου, εγώ προσωπικά;

Δε χρειάζεται απόδειξη ταυτότητας για να παραλάβετε το πακέτο σας, εκτός από την υπογραφή που υποχρεωτικά θα βάλετε στη μεταφορική, προς ολοκλήρωση της διαδικασίας παραλαβής.

Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;

Nαι, φυσικά! Σας προμηθεύουμε το tracking number της παραγγελίας το οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε στην εταιρία courier που μεταφέρει τα προϊόντα και να έρθετε σε συνεννόηση για τις λεπτομέρειες της παραλαβής. Συγκεκριμένη ώρα και ημέρα που προτιμάτε ή ακόμη κι αν θέλετε να το παραλάβετε οι ίδιοι από το κατάστημα courier, που σας βολεύει, οι επιλογές είναι πολλές!

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Σεβόμαστε τις επιλογές σας, για αυτό η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί με επικοινωνία μέσω τηλεφώνου ή e-mail. Σε κάθε περίπτωση ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας για να επιβεβαιώσει τη διαδικασία. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να εκδηλώσετε οποιαδήποτε ένσταση και εμείς θα προχωρήσουμε στην ακύρωση της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, τότε θα επιβαρυνθείτε με τα μεταφορικά έξοδα.

Η παραγγελία μου είναι ελαττωματική-λάθος. Τι μπορώ να κάνω;

Η Lenovo Exclusive φροντίζει πάντα για την ποιότητα των συναλλαγών που πραγματοποιούνται στο online κατάστημα της. Αν παρόλα αυτά αντιμετωπίσατε κάποιο θέμα με την παραγγελία σας, μπορείτε να την επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά της χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου;

Tο τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί καθημερινά, Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10.00 πμ έως τις 8.00 μμ και από τις 10.00 πμ ως τις 3.00 μμ τα Σάββατα.

Μπορώ να εξοφλήσω αγορές άνω των 500 ευρώ με μετρητά;

Σύμφωνα με το Ν.4446/2016 αρ. 69 παρ. 2 οι αγορές που είναι ίσες ή ξεπερνούν το ποσό των 500 ευρώ δεν δύνανται να εξοφληθούν με μετρητά. Συνεπώς, οι προτεινόμενοι τρόποι είναι είτε η τραπεζική κατάθεση- τραπεζική μεταφορά μέσω e-banking είτε η πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.

Αποστολή στην Κύπρο;

Έχοντας λάβει δεκάδες αιτήματα, κατά καιρούς, από φίλους της σελίδας που διαμένουν στην Κύπρο... μπορούμε, πλέον, με ιδιαίτερο ενθουσιασμό να ανακοινώσουμε πως το www.e-lenovo.gr πραγματοποιεί αποστολές και στην Κύπρο! Στόχος μας είναι να ενώσουμε τις δυο αγορές και κυρίως τον κόσμο που αγαπάει τη Lenovo. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σας καλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@lenovoexclusive.gr.