Tεχνική Υποστήριξη & Εγγύηση

Κοντά σας και μετά την αγορά!

 

Μετά την αγορά από τη Lenovo Exclusive, έχετε την ασφάλεια της τεχνικής υποστήριξης και εγγύησης από τη Lenovo! Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε άμεσα με το τηλεφωνικό κέντρο του Lenovo Service στο 2111-984-507 για οποιαδήποτε ανάγκη σας.

 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ για το προϊόν που αγοράσατε:

  • Τηλεφωνικά

Καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο του Lenovo Service στο 2111-984-507, επιλέξτε το είδος του προιόντος και θα συνδεθείτε με αρμόδιο τεχνικό για να σας λύσει τις απορίες σας σε τεχνική υποστήριξη.

  • Στο internet

Συνδεθείτε στο http://support.lenovo.com/gr/el/, εισάγετε το προιόν που έχετε (ή επιλέξτε Detect my product για να το βρεί αυτόματα) και θα εκπλαγείτε από την πληθώρα πληροφοριών που είναι διαθέσιμες για εσάς! Εγχειρίδια, Λύσεις για γνωστά θέματα, Οδηγοί (drivers). Επισκεφθείτε το σχετικό με το προιόν σας επίσημο forum και γίνετε μέρος της συζήτησης!

  • Μέσω email

Ρωτήστε έναν επίσημο πάροχο υποστήριξης μέσω email για το θέμα που σας απασχολεί στο http://support.lenovo.com/gr/en/contactus  (διαθέσιμο για επιλεγμένες κατηγορίες προιόντων) – και λάβετε απάντηση εντός 24 ωρών.

 

 

 

ΒΛΑΒΗ ή ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ 14 ΗΜΕΡΩΝ; ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!

 

Σε περίπτωση που διαγνώσετε βλάβη σε προιόν της παραγγελίας σας, εντος 14 ημερων από την πραγματοποίηση της παραγγελίας, η Lenovo διαθέτει πολιτική Dead-On-Arrival (DOA) που σας εξασφαλίζει αντικατάσταση του παρόντος με καινούργιο προιόν. Η δυνατότητα αντικατάστασης, αντί επισκευής, προσφέρεται για τις πρώτες 14 ημέρες απόκτησης του νέου σας Lenovo και σας εξασφαλίζει την πλήρη ικανοποίηση ενός καινούργιου προιόντος, στις ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες το προιόν δεν λειτουργεί εντός 14 ημερών. Για να ενεργοποιήσετε την πολιτική DOA, θα καλέσετε άμεσα στο SERVICE ώστε να γίνει παραλαβή του προιόντος και διάγνωση. Μετά τη διάγνωση, θα λάβετε εγκριτικό σημείωμα με το οποίο θα σας αντικαταστήσουμε το προϊόν με καινούργιο. Η Lenovo με αυτή την πολιτική δεν επιθυμεί να οδηγήσει σε επιστροφή χρημάτων για ένα καινούργιο προιόν λόγω της αστοχίας, αλλά να εξασφαλίσει την πλήρη ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ώστε ο πελάτης να είναι ευχαριστημένος και ικανοποιημένος με την αγορά του.

 

Για οποιαδήποτε απορία, ερώτηση τεχνικού περιεχομένου, αίτημα για ανταλλακτικά εξαρτήματα και διευκρινίσεις πάσης φύσης μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμμή Τεχνικής Υποστήριξης για προϊόντα Lenovo στο 2111 984 507. Θα έχετε την ευκαιρία να μιλήσετε με εκπρόσωπο του τεχνικού τμήματος και να σας κατευθύνει καταλλήλως.

 

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από «Εμπορική Εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (service centers) και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων σας. Tα καταναλωτικά προϊόντα της Lenovo καλύπτονται από εγγύηση 2 ετών σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία και την ελληνική νομοθεσία. Η περίοδος εγγύησης για όλες τις μπαταρίες, τις ψηφιακές γραφίδες περιορίζεται στους 12 μήνες, εκτός αν αναφέρεται το αντίθετο. Αυτό σημαίνει ότι η Lenovo θα παρέχει υπηρεσίες εγγύησης χωρίς χρέωση για τις μπαταρίες, τις γραφίδες και τα ψηφιακά στυλό κατά τη διάρκεια των 12 μηνών της περιόδου της εγγύησης. Η εγγύηση δεν ισχύει για μείωση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας, παρά μόνο για ελαττώματα υλικού. Αν η συσκευή έχει αγοραστεί από νομικό πρόσωπο, η εγγύηση δεν ορίζεται από το νόμο και η περίοδος εγγύησης εξαρτάται από την υπογεγραμμένη σύμβαση του επιπέδου των υπηρεσιών. Το νόμιμο μέγιστο χρονικό διάστημα για επισκευή εντός εγγύησης είναι 30 ημέρες. Ωστόσο, το μέσο χρονικό διάστημα των υπηρεσιών της Lenovo είναι σημαντικά μικρότερο. Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί να κρατήσετε το αποδεικτικό αγοράς (απόδειξη/τιμολόγιο) προς επίδειξη για να συνεχιστεί η εκάστοτε διαδικασία.

 

Αντικατάσταση οθόνης (LCD) λόγω ελαττωματικών pixel 
Φορητοί υπολογιστές IdeaPad ThinkPad | All-In-One και οθόνες Tablet

 

Ενημερωθείτε αναφορικά με τις Υπηρεσίες Εγγύησης και Επιστροφών της Lenovo>>

 

 

 

 

ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΒΛΑΒΩΝ ΣΕ SMARTPHONES & TABLES ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

 

Η Lenovo Exclusive συνεργάζεται με την εταιρεία SERVICE123.gr για την επισκευή φορητών συσκευών (smartphones & tablets) εκτός εγγύησης. Η εγγύηση λήγει μετά την πάροδο του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος (συνήθως 2 έτη) ή ακυρώνεται από υπαιτιότητα του χρήστη, πχ σπάσιμο οθόνης, φθορά βύσματος φόρτισης, καταστροφή από υγρασία κα. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις που η εγγύηση δεν ισχύει, προτείνουμε τον εξωτερικό συνεργάτη service①②③.gr.

Ειδικά για τα smartphones & tablets LENOVO & MOTOROLA, η service①②③.gr προσφέρει άμεσο και ΔΩΡΕΑΝ έλεγχο, με δωρεάν παραλαβή από το χώρο σας. Στη συνέχεια σας προσφέρονται επιλογές:

  1. FIX-IT : επισκευή με το καλύτερο δυνατό κόστος
  2. SWAP-IT : άμεση ανταλλαγή με άλλη συσκευή με μικρή διαφορά
  3. KEEP-IT : απόσυρση της συσκευής σας και δωροεπιταγή για να αγοράσετε καινούργιο από το e-lenovo.gr

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας εδώ : www.service123.gr