Αγαπητοί μας πελάτες- Αξιότιμοι συνεργάτες

 

Σας ενημερώνουμε ότι κάθε συναλλαγή με τη Lenovo Exclusive, το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-lenovo.gr και την εταιρεία μας διέπεται από τους παρακάτω γενικούς όρους. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 215.215.0800 ή 231.231.0800, για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειάζεστε σχετικά με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών.

 

  1. Φ.Π.Α.

Στις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος Φ.Π.Α.

 

  1. Online Παραγγελία

Μπορείτε να παραγγείλετε τα είδη που σας ενδιαφέρουν από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας, μέσω της γνωστής διαδικασίας του καλαθιού αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις επιλογές σας, επιλέγετε τρόπο αποστολής (συνήθως δωρεάν) και τρόπο πληρωμής. Το εξειδικευμένο προσωπικό της Lenovo Exclusive είναι στη διάθεσή σας με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, για να σας συμβουλεύσει τόσο κατά την επιλογή των προϊόντων, όσο και κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

 

  1.  Προ-παραγγελίες

Μπορείτε να προχωρήσετε σε παραγγελία ειδών τα οποία αναφέρουν «Διαθέσιμο για προ-παραγγελία» ή «κατόπιν παραγγελίας». Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε δέσμευση του είδους ώστε η Lenovo Exclusive να προχωρήσει στις κατάλληλες ενέργειες για εκτέλεση της παραγγελίας. Στις περιπτώσεις προ-παραγγελίας, η προτεραιότητα τηρείται επακριβώς σύμφωνα με τις παραγγελίες πελατών μας.

 

Σε κάθε περίπτωση παραγγελίας ειδών αυτών των κατηγοριών, ο πελάτης προχωρά σε παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και είτε (α) εξοφλεί το ποσό με πιστωτική κάρτα, ή εναλλακτικά (β) προχωρά σε κατάθεση του 20% της αξίας του προϊόντος σε έναν εκ των τραπεζικών λογαριασμών που αναφέρονται στους «Τρόπους Πληρωμής» και μας ενημερώνει. Σε κάθε περίπτωση, ένας συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να προχωρήσετε μαζί τη διαδικασία.

 

  1. Άρνηση/Ακύρωση παραγγελίας

Επιθυμία μας είναι η άριστη εκτέλεση των παραγγελιών με πλήρη ικανοποίηση του πελάτη. Η Lenovo Exclusive και το www.e-lenovo.gr δύναται να αρνηθεί την εκτέλεση κάποιας παραγγελίας χωρίς προειδοποίηση και ευθύνη. Κάθε παραγγελία επιβεβαιώνεται τηλεφωνικά, ενώ αδυναμία επικοινωνίας στο καταχωρημένο email αλλά και τηλέφωνο, οδηγεί σε αυτόματη ακύρωση της παραγγελίας. Παραγγελίες με τρόπο πληρωμής «Πληρωμή στο κατάστημα» και «Τραπεζική κατάθεση» παραμένουν σε ισχύ για 3 εργάσιμες ημέρες και εάν δεν έχει πραγματοποιηθεί η πληρωμή, ακυρώνονται, εκτός αν υπάρξει διαφορετική συμφωνία μεταξύ του πελάτη και εμάς. Παραγγελίες μη διαθέσιμων προϊόντων επίσης ακυρώνονται εκτός εάν υπάρξει διαφορετική συμφωνία.

 

  1. Τιμολόγηση με ειδικό καθεστώς ΦΠΑ

Το σύστημα παραγγελιών του www.e-lenovo.gr προσφέρει τη δυνατότητα κατά την έκδοση τιμολογίου προς περιοχές με ειδικό καθεστώς ΦΠΑ (πχ 17%) να λάβουν αυτόματα τον κατάλληλο συντελεστή ΦΠΑ. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να αποδειχθεί η ορθότητα της τιμολόγησης με το αντίστοιχο ΦΠΑ. Η παράδοση του αντικειμένου πρέπει να γίνει στον τόπο του μειωμένου ΦΠΑ όπως ορίζει η τρέχουσα νομοθεσία.

 

  1. Συναλλαγές Με Πιστωτική Κάρτα

Η Lenovo Exclusive χρησιμοποιεί την ηλεκτρονική πλατφόρμα της EUROBANK ώστε να κάνει δεκτές χρεώσεις VISA & MASTERCARD. Η συναλλαγή γίνεται κάτω από την ασφαλή πλατφόρμα SSL και η χρέωση της κάρτας είναι άμεση. Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν καταχωρούνται στο κατάστημά μας, αλλά μόνο στην τράπεζα που σας κάνει την χρέωση.

 

Ενημερώνουμε τους πελάτες μας ότι ακολουθούμε πολιτική επιβεβαίωσης των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας, για τη δική σας ασφάλεια. Επιλέγοντας αγορά με πιστωτική κάρτα, αποδέχεστε αυτόματα τους όρους συναλλαγής μας:

- Η Lenovo Exclusive ενδέχεται να ζητήσει από τον χρήστη να προσκομίσει κάποιο αποδεικτικό στοιχείο σχετικό με την διεύθυνση κατοικίας του ή κεκαλυμμένο αντίγραφο της πιστωτικής του κάρτας, πριν την οριστική εκτέλεση της παραγγελίας.

- Η Lenovo Exclusive δικαιούται να ζητήσει επιβεβαίωση συναλλαγής από την εκδότρια Τράπεζα της Κάρτας του κατόχου. Στην περίπτωση κατά την οποία, λάβει αρνητική απάντηση ή δεν λάβει καμία απάντηση, δικαιούται για λόγους διασφάλισης, να ακυρώσει την αγορά και να επιστρέψει στο ακέραιο το ποσό της συναλλαγής στον πελάτη χωρίς άλλη υποχρέωση, μέσω της πιστωτικής του κάρτας (ακύρωση: cancel/void ή επιστροφή: refund). Η ενημέρωση του πελάτη για την παραπάνω ενέργεια θα πραγματοποιείται μέσω e- mail ή τηλεφωνική επικοινωνία, στα στοιχεία τα οποία έχουν δηλωθεί κατά την παραγγελία.

- Πιστωτικές κάρτες ξένων χωρών εκτός Ελλάδος είναι πιθανό να μη γίνουν αποδεκτές από το σύστημα ελέγχου ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

- Χρήση προσωπικής πιστωτικής κάρτας για αγορά από διαφορετικό άτομο ή προς διαφορετική επιχείρηση είναι πιθανό να μη γίνει αποδεκτή από το σύστημα ελέγχου ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

- Η παράδοση των παραγγελιών όπου η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα, γίνονται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας, με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο.

 

  1. Όροι πώλησης / παράδοσης προϊόντος

Τα εμπορεύματα παραδίδονται στους χώρους της εταιρείας μας (πωλητής) και μεταφέρονται για λογαριασμό και με κίνδυνο του αγοραστή. Τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα του πωλητή έως την πλήρη και οριστική εξόφλησή τους. Η εξόφληση αναφέρεται πάντα και μόνο στο σύνολο της αξίας όπως αυτή αναφέρεται στην απόδειξη ή τιμολόγιο και αποδεικνύεται με απόδειξη είσπραξης του πωλητή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πωλητή ή εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας προς τον πωλητή ή εμπρόθεσμη πληρωμή του συνόλου των αξιογράφων που ο αγοραστής παρέδωσε στον πωλητή.

 

Σύμφωνα με το Φορολογικό Νόμο 3842/2010 άρθρο 20 § 3 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πωλήσεις αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, μέσω τράπεζας, με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού και με επιταγές. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά. Οι τράπεζες δεν επιτρέπεται να χρεώνουν αμοιβές για την κατάθεση των ποσών αυτών σε τραπεζικούς λογαριασμούς.» Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 1.500 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε με κατάθεση σε λογαριασμό. Για κάθε παραγγελία με επιλογή πληρωμής κατάθεση σε λογαριασμό δείτε την παρακάτω ενότητα. Το κατώτερο όριο συναλλαγής από 1/1/2012 θα είναι χίλια πεντακόσια (1.500) ευρώ.

 

  1. Ευθύνη παραλαβής πελάτη

Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα και στη συνέχεια σε εμάς γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.

 

 

  1. Διακύμανση τιμών / Οριστική συμφωνία τιμής

Η Lenovo Exclusive και το ηλεκτρονικό κατάστημα www.e-lenovo.gr εργάζεται σκληρά για να σας προσφέρει τις καλύτερες δυνατές τιμές σε συνδυασμό με το πλέον αξιόπιστο και εξειδικευμένο σημείο πώλησης Lenovo. Φροντίζουμε πάντα να σας ενημερώνουμε για τις τρέχουσες προσφορές και την αναμενόμενη διάρκειά τους.

 

Οι τιμές δύναται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση, ενώ οι προσφορές είναι περιορισμένου χρόνου και κατά τη λήξη τους ίσως επιφέρουν σημαντική αύξηση τιμής. Κάποιες προσφορές αναφέρουν είτε συγκεκριμένο χρόνο διάρκειας, είτε ενημερώνουν για περιορισμένη προσφορά. Είναι πιθανό κάποια συγκεκριμένη προσφορά που επιθυμείτε να μην ισχύει εάν επιλέξετε να παραγγείλετε στο μέλλον.

 

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, δηλώνετε ότι έχετε αποδεχθεί το τίμημα των προϊόντων ως δίκαιο και εύλογο. Λόγω της ταχείας και μεταβλητής αγοράς πληροφορικής, δεν είναι δυνατή η χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης για να επωφεληθείτε κάποιας προσφοράς στο ίδιο είδος. Η εταιρεία θα αρνηθεί κάθε κακόβουλη και δυσανάλογη χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος.

 

  1. Ακύρωση Παραγγελίας

Οι παραγγελίες που τοποθετούνται, ανεξάρτητα του τρόπου πληρωμής που θα επιλέξει ο πελάτης, θεωρούνται τελικές και οριστικές. Κάθε παραγγελία δημιουργεί την αυτόματη υποχρέωση πληρωμής της πλήρους αξίας της παραγγελίας. Ακύρωση παραγγελίας δεν είναι εφικτή. Η Lenovo Exclusive δεν διαθέτει πολιτική επιστροφής χρημάτων μετά την παραγγελία, εκτός του νόμιμου δικαιώματος υπαναχώρησης, ούτε πολιτική αλλαγών μετά την οριστική αποστολή των προϊόντων ή την παραλαβή τους από το κατάστημα.

 

  1. Εγγυήσεις-Service

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από «Εμπορική Εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (service centers) και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων σας. Τα προϊόντα Lenovo καλύπτονται από άριστη εγγύηση και τεχνική υποστήριξη, με διάρκεια από ένα εώς και πέντε έτη όπως αναφέρεται σε εκάστοτε προϊόν.

 

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος.

 

  1. Πολιτική Dead On Arrival

Η Lenovo διαθέτει πολιτική Dead-On-Arrival (DOA) που σας εξασφαλίζει ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με καινούργιο προιόν. Η δυνατότητα αντικατάστασης, αντί επισκευής, προσφέρεται για τις πρώτες 14 ημέρες απόκτησης του νέου σας Lenovo και σας εξασφαλίζει την πλήρη ικανοποίηση ενός καινούργιου προιόντος, ακόμα και στις ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες το προιόν δεν λειτουργεί ή παρουσιάσει βλάβη εντός 14 ημερών. Για να ενεργοποιήσετε την πολιτική DOA, καλέστε άμεσα στο SERVICE ώστε να γίνει παραλαβή του προιόντος και διάγνωση. Μετά τη διάγνωση, λαμβάνετε εγκριτικό σημείωμα με το οποίο σας αντικαθιστούμε το προϊόν με καινούργιο. Η Lenovo με αυτή την πολιτική δεν επιθυμεί να οδηγήσει σε επιστροφή χρημάτων για ένα καινούργιο προϊόν λόγω της αστοχίας, αλλά να εξασφαλίσει την πλήρη ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ώστε ο πελάτης να είναι ευχαριστημένος και ικανοποιημένος με την αγορά του.

 

  1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή ολοκληρωθεί με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Η ομάδα της Lenovo Exclusive θα είναι στη διάθεσή σας για να εξετάσει άμεσα το αίτημά σας και εάν αυτό εγκριθεί, θα σας επιστρέψουμε το πλήρες τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.

 

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά. Η εξέταση ενός φορητού ή σταθερού υπολογιστή, ενός tablet ή ενός κινητού, δεν περιλαμβάνει την εξέταση του τρόπου λειτουργίας του λειτουργικού συστήματος (Windows, Android) και κατά συνέπεια μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς τη χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.

 

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί (παραγγελθεί) για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, προϊόντα τα οποία παρουσίασαν βλάβη (αυτά καλύπτονται από πλήρη αντικατάσταση μέσω της πολιτικής DOA) ή προιόντα που επέστρεψαν από service, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κοκ

 

Λόγω των συνήθων μεταβολών στην αγορά τεχνολογίας, δεν είναι δυνατή η χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, για να επωφεληθείτε κάποιας προσφοράς στο ίδιο είδος από το κατάστημά μας ή από άλλο κατάστημα. Η εταιρεία θα αρνηθεί κάθε κακόβουλη και δυσανάλογη χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος.

 

Στις παραπάνω περιπτώσεις, η αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.

 

  1. Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος: Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

 

Για τις λοιπές περιπτώσεις Επιστροφής Προιόντος (Dead on Arrival ή Υπαναχώρηση): Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος, καθώς και τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη.